Tag Archives: pasif

Bekleme Yapma


The Piyanist filmindeki bir replik geldi aklıma; “Sanki çok ömrümüz varmış gibiBeklemeyi öğretiyor bize hayat” O seni, sen onu,Birileri, başka birilerini,Başka birileri bir şeylerin olmasını,Bekler durur bir ömür boyu.Bilmez ki Ömrün boyunun,Beklemeye yetmeyecek kadar kısa olduğunu,Lakin anlar en sonunda her … Okumaya devam et

ŞİİR içinde yayınlandı | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Yorum bırakın

Eken Biçer


Beklemek edilgen bir eylemdir, sonucu başkalarına bağlıdır, siz pasif sinizdir. Başkalarına bağlı bir şeyi beklemek hem yorar, hem yıpratır, hemde hayatın olağan akışına aykırıdır. Buna karşın Yapmak etken bir eylemdir. Aktif olarak hayata katılırsınız. Siz yaparsınız, siz yön verirsiniz,  zira … Okumaya devam et

ŞİİR içinde yayınlandı | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ile etiketlendi | Eken Biçer için yorumlar kapalı